2015. július 31., péntek

CSONTKOLLEKCIÓK

Nyitás

2015.12.04., péntek

 

Alaposan rám férne egy kis szabadkozás, ezért most néhány sorban le is írom mi a nagy eltűnésem és hallgatásom oka. Miután 5 teljes fejezetet megírtam a tervezett történetből, rájöttem, hogy talán más oldalról kéne megközelítenem a dolgokat. Így változtattam egy kicsit az írásom stílusán (E/1) és az étkezési zavarok leírásán. A "betegség" egy kis részben saját tapasztalatok alapján jelenik meg, tehát leginkább a saját élményeimet és hibáimat veszem egy csokorba, és mesélem el az ex - modell, Zoe karakterén keresztül. Bizakodom, hogy nem egy sablonos sztori kerekedik belőle, minden esetre én még nem olvastam hasonlót. Remélem ez egy kicsit segíteni fog megtalálni azt az önmagam, aki nem számolgatja titkon időtlen idők óta a kalóriákat.
Úgy érzem, hogy a Csontkollekciók tényleg az én történetem és végre megtaláltam a kiindulási alapot hozzá.
Egy aprócska ízelítő, hogy tudjátok mihez kötni a címet és ne rögtön egy krimi ugorjon be, ha elolvassátok még egyszer. :)
 
 Csontkollekció -
A Victoria's Secret tavaszi - nyári
fehérneműkollekciójának szakmai megnevezése.

Izgatott vagyok, hogy milyen vélemények születnek, addig is, amint kész vagyok egy újabb fejezettel, a Csontkollekciók c. blog Fejezetek menüpontjában találtok belőle néhány soros idézetet.

Csontkollekciók

 
Ui.: Fantasztikusak vagytok! De tényleg! Alig hiszem el, hogy az eltűnésem óta 7 rendszeres olvasóval, 15 közzétett megjegyzéssel és csaknem a kétszeresével, vagyis majdnem 30.000 megjelenítéssel (!!!) bővült a blog, arról nem is beszélve, hogy a napi oldalmegjelenítések száma még mindig 200 és 300 körül alakul, anélkül, hogy bármiféle poszt kikerülne.
Köszönöm, ti vagytok a legjobbak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése